Οδηγός αποφυγής ανεπιθύμητων τηλεφωνικών κλήσεων προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών

Όλοι έχουμε δεχθεί τηλεφωνικές κλήσεις για προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών σε ακατάλληλες ώρες. Για να προωθήσει μία εταιρία τις υπηρεσίες της δεν υπολογίζει αν είναι 15:00 το μεσημέρι ή έχει καλέσει 10 φορές για το ίδιο θέμα μέσα στην εβδομάδα. Οι πιο συνηθισμένες επιχειρήσεις που ενοχλούν είναι οι εταιρίες τηλεπικοινωνιών και ενέργειας. Αν ακολουθήσετε τις … Continue reading Οδηγός αποφυγής ανεπιθύμητων τηλεφωνικών κλήσεων προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών